
Κάθε brand είναι μοναδικό και αντίστοιχα μοναδική οφείλει να είναι και η εικόνα του

Branding
To branding αποτελεί τη διαδικασία δημιουργίας μίας ξεχωριστής «προσωπικότητας» για μια εταιρία ή ένα προϊόν. Είναι το μέσο αναγνώρισης του στην αγορά για να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Το Brand είναι ένας ζωντανός οργανισμός που εκφράζεται μέσα από πολλά στοιχεία όπως είναι το όνομα, το λογότυπο, η εταιρική ταυτότητα κ.α. Η διαδικασία του branding είναι καθοριστικής σημασίας, δεδομένου ότι επηρεάζει απόλυτα την πορεία και επιτυχία μιας μάρκας. Στην S & Team έχουμε ως αρχή της διαδικασίας branding, μία συνάντηση μαζί σας υπό τη μορφή workshop, για να ορίσουμε από κοινού τους βασικούς πυλώνες του brand: αξίες, σκοπός, κοινό. Αναλύουμε σε βάθος τα δεδομένα, τον ανταγωνισμό, την αγορά και κατόπιν ορίζουμε τη στρατηγική και την «υπόσχεση» που θα δώσει το brand στους υποψήφιους πελάτες. Έτσι η τοποθέτησή του και ο σχεδιασμός των εφαρμογών δεν προκύπτουν τυχαία, αλλά στοχευμένα, με τρόπο που να «μιλάει» στην καρδιά και στο μυαλό των ανθρώπων.

Research
Brand strategy
Τοποθέτηση brand
Σχεδιασμός λογοτύπου
Εγχειρίδιο χρήσης λογοτύπου
Εταιρική ταυτότητα
Brand Voice
Brand Story
Aντιμετωπίζουμε την μάρκα ως ανθρώπινη οντότητα
Co-Design
Η μέθοδός μας στηρίζεται κατά βάση στη συνεργασία. Tο co-design είναι ένα workshop όπου συμμετέχετε και εσείς ενεργά σε όλες τις στρατηγικές αποφάσεις που θα ορίσουν την μελλοντική πορεία του brand. Υπό την καθοδήγησή μας και μέσα από συζήτηση, σε αυτή την διαδικασία μοιραζόμαστε δεδομένα και γνώσεις ώστε να καταλήξουμε σε ένα κοινό όραμα. Καθ’ αυτόν τον τρόπο θέτουμε τις βάσεις, για τη δημιουργία ενός brand που θα είμαστε υπερήφανοι και θα μας εκφράζει όλους.
Ταυτότητα
Με βάση τις αποφάσεις που έχουμε πάρει μαζί, το brand αποκτάει ζωή μέσα από τη διαδικασία σχεδιασμού. Η επιλογή των εικαστικών στοιχείων του brand (η τυπογραφία, η χρωματική παλέτα, εικόνα κ.α.), σε συνδυασμό με τον τρόπο που μιλάει και φέρεται, οδηγούν σε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για την σύσταση μιας ολιστικής ταυτότητας.
Επικοινωνία της μάρκας
Από την στιγμή που το brand έχει πλέον αποκτήσει ζωή μέσω της οπτικής ταυτότητας, το φέρνουμε σε επαφή με το στοχευόμενο κοινό. Είμαστε υπεύθυνοι να επικοινωνήσουμε τα κατάλληλα μηνύματα, με τον κατάλληλο τρόπο, στον κατάλληλο χρόνο και να δημιουργήσουμε την αλληλεπίδραση μεταξύ των δύο. Η ταυτότητα του brand μπαίνει στη ζωή του κοινού μέσω πολλαπλών εφαρμογών (προωθητικό υλικό, έντυπα, ιστοσελίδα, social media, καμπάνιες) επιτρέποντας με αυτό τον τρόπο την εμπειρία του brand αναπτύσσοντας συναισθηματικό δεσμό.