Articles

Branding: Μία γέφυρα ανάμεσα στο προϊόν και το κοινό

S & Team - Branding: Μία γέφυρα ανάμεσα στο προϊόν και το κοινό

Η συναναστροφή μας με τα brands
Στην καθημερινή μας ζωή, ως καταναλωτές, συναναστρεφόμαστε συνεχώς με χιλιάδες brands. Είτε περιηγούμαστε στο διαδίκτυο, είτε περπατάμε μπροστά από μαγαζιά ρούχων, είτε πηγαίνουμε στο σούπερ μάρκετ για τα ψώνια της εβδομάδας. Κι όμως, από όλα αυτά τα brands, μόνο μερικά καταχωρούνται στη μνήμη μας και λιγότερα επιλέγουμε να καταναλώσουμε. Πώς διαφοροποιούνται αυτά τα προϊόντα που επιλέγουμε επανειλημμένα και τα προτείνουμε στους φίλους μας, από αυτά που μας περνούν απαρατήρητα; Ενώ οι παράγοντες που μπορεί να φέρουν ένα προϊόν στην προσοχή μας ποικίλλουν, συχνά πίσω από ένα επιτυχημένο προϊόν «κρύβεται» ένα αποτελεσματικό branding.

 

Ποιον αφορά το brandwise;
Στο brandwise ξέρουμε πως το branding είναι μία διαδικασία αναγκαία για να καταφέρει να ξεχωρίσει το προϊόν μας στην αγορά. Γι’ αυτό, τα σεμινάρια μας έχουν ως στόχο να βοηθήσουν μικρούς ή μεγάλους παραγωγούς, εταιρείες και φοιτητές marketing ή graphic design που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον χώρο. Στο τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα καταλαβαίνουν τόσο τις βασικές αρχές του branding, όσο και το πού αυτό ωφελεί.

 

Ποια είναι η ουσία του brand;
Η ουσία ενός brand βρίσκεται πιο βαθιά από το λογότυπό του ή η συσκευασία του. Το brand αποτελείται από το σύνολο των στοιχείων που δίνουν χαρακτήρα σε έναν οργανισμό, μία εταιρεία, ένα προϊόν, μία υπηρεσία. Μέσω της διαδικασίας του branding, δίνοντας απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως «τι στόχο έχει το προϊόν μας;», «τι το κάνει να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του;», «ποια είναι η υπόσχεση που δίνει στον καταναλωτή;», μελετώντας τον ανταγωνισμό που βρίσκεται στην αγορά και σχεδιάζοντας την οπτική ταυτότητα, το brand μας ξεκινάει να παίρνει ένα διακριτό σχήμα. Έτσι, διαμορφώνονται οι βασικές αξίες, τα χαρακτηριστικά, η φωνή, η ιστορία του, το λογότυπο, δηλαδή ολόκληρη η προσωπικότητά του. Τελικός στόχος είναι η αναγνωρισιμότητα, η δημιουργία θετικής αντίληψης και η προσδοκία μίας καλής εμπειρίας στο μυαλό των πιθανών καταναλωτών.

 

Ποια είναι η σημασία του branding;
Το branding δεν μας βοηθάει μόνο να αντιμετωπίζουμε το προϊόν μας και την ιστορία του με σεβασμό. Πρόκειται για μία διαδικασία που μπορεί πραγματικά να κάνει το προϊόν μας να συναντήσει τις ανάγκες του καταναλωτή.  Ένα brand που έχει δημιουργηθεί με προσοχή και συνοχή, έχει κάνει ήδη ένα από τα πιο σημαντικά βήματα ώστε να αναπτύξει μία συναισθηματική σχέση με το κοινό του. Εμπνέοντας εμπιστοσύνη και αξιοπιστία, το branding δημιουργεί τις κατάλληλες βάσεις ώστε το προϊόν να καταφέρει να έρθει σε επαφή με το κοινό του, να διατηρήσει την επαφή αυτή και να αποκτήσει εμπορική αξία.

 

Ποιοι είμαστε;
Είμαστε η S&Team, μία ομάδα από επαγγελματίες με εικοσιπενταετή εμπειρία στο branding. Ως απάντηση στο κενό ανάμεσα στα οφέλη της διαδικασίας του branding και της σύγχυσης γύρω από τη σημασία του, δημιουργήσαμε το brandwise! Μία επιμορφωτική πρωτοβουλία που έχει ως στόχο να καλύψει αυτό το κενό, συνδυάζοντας το θεωρητικό υπόβαθρο με την πρακτική εμπειρία και παραμένοντας εύκολη στην κατανόηση. Μέσα σε δύο τρίωρες συναντήσεις θα μιλήσουμε για το τι είναι τα brand, τι συμπεριλαμβάνει η διαδικασία του branding και με ποιο τρόπο μπορεί να βοηθήσει ένα προϊόν να θέσει πιο γερά θεμέλια. Είμαστε αφοσιωμένοι στα brands – και αυτό σημαίνει να μοιραζόμαστε τις γνώσεις μας για να τα κάνουμε όσο καλύτερα γίνεται.