Κάθε προϊόν ή υπηρεσία έχουν μία ωραία ιστορία να πουν. Εμείς φροντίζουμε να ακουστεί
Verbal Identity
Λέγοντας “verbal identity” αναφερόμαστε σε όλα τα λεκτικά στοιχεία που βοηθούν το brand να πει την ιστορία του. Είτε πρόκειται για επιλογή ονόματος επιχείρησης ή προϊόντος, για το tagline του, τα κείμενα που βρίσκονται στην ιστοσελίδα ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι λέξεις και το ύφος του λόγου που χρησιμοποιεί το brand για να επικοινωνήσει με το κοινό του πρέπει να ανταποκρίνονται στην προσωπικότητα του.
Επιλογή Ονόματος
Δημιουργία Tagline
Brand Voice
Tone of Voice
Brand Story
Δημιουργία Περιεχομένου
Κάθε brand name πρεσβεύει μια προσωπικότητα
Επιλογή Ονόματος
Υπάρχουν πολλές κατευθύνεις ονοματοδοσίας μέσα από τις οποίες μπορεί να προκύψει η επιλογή ονόματος: σε ποια γλώσσα πρέπει να είναι, εάν θα είναι περιγραφικό, αλληγορικό ή μία επινοημένη λέξη. Σημαντικά κριτήρια είναι το αντικείμενο του brand, το κοινό που στοχεύει και η στρατηγική που έχουμε θέσει. Σημαντικός παράγοντας επιλογής ονόματος είναι να υπάρχει διαθέσιμο ως domain name για την ιστοσελίδα και τα social media.
Δημιουργία Tagline
Το tagline εκφράζει ξεκάθαρα και γρήγορα στο κοινό τις αξίες σύμφωνα με τις οποίες δρα το brand μας. Είναι φτιαγμένο για να τραβάει την προσοχή του κοινού και να του δίνει μία θετική πρώτη εντύπωση. Για εμάς, το tagline είναι μία επέκταση του ονόματος του brand και ένας ακόμη τρόπος να εμπλουτίσουμε την ιστορία του.
Brand Voice
Όπως κάθε ένας από εμάς μιλάει με τρόπο που τον διαφοροποιεί από τον υπόλοιπο κόσμο, έτσι και ένα brand διαφοροποιείται από την ιδιαιτερότητα της επικοινωνίας του. Αποδίδοντας στο brand μας ανθρώπινα χαρακτηριστικά βρίσκουμε τη φωνή του, αλλά ταυτόχρονα βρίσκουμε το κοινό με το οποίο θα επικοινωνήσει – μιλώντας, μάλιστα, στη γλώσσα του. Αξίζει να το σκεφτούμε: αν το brand μας ήταν άνθρωπος, πώς θα απευθυνόταν στους καταναλωτές του;
Tone of Voice
Ο τόνος της φωνής του brand επεκτείνεται πέρα από τις λέξεις που χρησιμοποιούμε. Ενώ το brand voice περιορίζεται στο περιεχόμενο, το tone of voice έχει να κάνει με τον τρόπο με τον οποίο το brand επικοινωνεί: το ύφος, η σοβαρότητα, το χιούμορ, η χροιά των λέξεων. Όταν διαμορφώνουμε τον τόνο της φωνής, δημιουργούμε ένα σύστημα επικοινωνίας που είναι προσβάσιμο από το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε. Το αποτέλεσμα είναι δυνατοί δεσμοί με τους καταναλωτές, εμπιστοσύνη και η μετάδοση της αυθεντικότητας του brand.
Brand Story
To brand story είναι η αφήγηση που περικλείει την ουσία, την ιστορία και τις αξίες της μάρκας. Δεν είναι απλά μία εξιστόρηση – είναι η βάση για τη συναισθηματική σύνδεση που χτίζουμε με το κοινό. Δημιουργούμε τη δομή και το περιεχόμενο της ιστορίας του brand, κρατώντας τις ρίζες, την εξέλιξή της σε αυτό που έχει γίνει σήμερα, το ανθρώπινο στοιχείο. Τα αυθεντικά χαρακτηριστικά που προκύπτουν και υποστηρίζονται από αυτή την αφήγηση θα είναι αυτά που θα κάνουν το brand να αγαπηθεί από το κοινό.
Δημιουργία Περιεχομένου
Τη σημερινή εποχή, η βιτρίνα του brand είναι τα ψηφιακά και έντυπα κανάλια μέσα από τα οποία συνδέεται με το κοινό του. Διατηρώντας τη φωνή, τον τόνο, την ιστορία του brand, γράφουμε τα κείμενα που ενσωματώνονται στο αφήγημά του. Η δημιουργία περιεχομένου είναι μία διαδικασία που χρειάζεται προσοχή και δεν σταματάει ποτέ – αλλά, αν γίνει σωστά, καλλιεργεί μία σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στο κοινό και το brand.