MONOMYTH

Η Ιστορία
Η βαπτιστική συλλογή, δημιουργήθηκε από τη Βιβή Δασκαλάκη το 2018, με σκοπό να σχεδιάζει ξεχωριστά ρούχα. Αυτό που ξεχώρισε από την αρχή ήταν η αγάπη της δημιουργού για τη λεπτομέρεια αλλά και η ποιότητα των υφασμάτων που διαθέτει κάθε ένδυμα. Με σεβασμό στην απλότητα και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα κάθε ρούχου, ξεκινήσαμε να του δώσουμε όνομα και εικόνα.
Yπηρεσίες

Το όνομα
Χρειάστηκε εκτενή έρευνα ώστε να μπορέσουμε να καταλήξουμε με βεβαιότητα στο όνομα που θα ταίριαζε περισσότερο στο brand. Και ανάμεσα σε όλα, επιλέξαμε ομόφωνα το ‘monomyth’. Ο όρος, προέρχεται από το αρχέτυπο ενός ήρωα, ο οποίος ξεκινώντας την περιπέτειά του αντιμετωπίζει πολλές δοκιμασίες φτάνοντας και πάλι στο σημείο από το οποίο ξεκίνησε, στη βελτιωμένη –αυτή τη φορά– έκδοση του εαυτού του. Συνδέοντας το μύθο αυτό, με τη στροφή της δημιουργού από ένα εφαρμοσμένο επαγγελματικό πεδίο –αυτό της φυσικής-, στη δημιουργία της δικής της βαπτιστικής συλλογής, γνωρίζαμε ότι το όνομα ‘monomyth’ ήταν το κατάλληλο. Μια ακόμη εκδοχή του νοήματος της λέξης είναι το ‘mono-myth’ που αποδίδεται ως «ένας μύθος», γιατί κάθε ρούχο έρχεται να διηγηθεί τη μοναδική ιστορία της βάπτισης ενός παιδιού.
Το λογότυπο και η οπτική ταυτότητα
Ξεκινώντας να οπτικοποιούμε το brand, γνωρίζαμε με βεβαιότητα ότι οι αποφάσεις μας θα πρέπει να διακρίνονται από απλότητα και καλαισθησία. Έτσι, για λογότυπο καταλήξαμε σε μία γραφή, η οποία αποτελείται από πεζή γραμματοσειρά, λεπτεπίλεπτη, ‘ήσυχη’ και καθαρή. Δημιουργήσαμε, επιπρόσθετα, επαγγελματικές κάρτες και καρτελάκια που φέρουν οι βαπτιστικές δημιουργίες ως σφραγίδα της ποιότητας του brand. Τα καρτελάκια είναι διαχωρισμέναμε τα χρώματα ροζ και μπλε, ώστε να αναδείξουμε ποια ρούχα απευθύνονται σε αγόρια και ποια σε κορίτσια αντίστοιχα.
Διαβάστε επίσης το case study για το σχεδιασμό ιστοσελίδας της Monomyth.









