Κάθε brand είναι μοναδικό και αντίστοιχα μοναδική οφείλει να είναι και η εικόνα του

S & Team-Visual Identity

Visual Identity

Η οπτική ταυτότητα του brand αποτυπώνει τις αξίες του, την τοποθέτησή του, το πού θέλουμε να φτάσει αλλά, κυρίως, την προσωπικότητά του. Είναι όλα τα άυλα και υλικά χαρακτηριστικά μέσω των οποίων η μάρκα παρουσιάζεται και συστήνεται στο κοινό της. Στοιχεία όπως οι γραμματοσειρές, το λογότυπο, η συσκευασία, τα χρώματα, η φωτογράφιση και ο σχεδιασμός των υλικών, οτιδήποτε βλέπει το κοινό μας, πρέπει να βρίσκεται σε συνοχή με την προσωπικότητα του brand μας. Πρέπει να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο και να δημιουργεί την αίσθηση και την προσδοκία μίας ολοκληρωμένης εμπειρίας.

Η εικόνα του brand γεννιέται μέσα από την ιστορία του

Logo Design

Το λογότυπο είναι η πρώτη οπτική επαφή που έχει το κοινό με το brand και είναι καθοριστικής σημασίας. Ο στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα λογότυπο το οποίο είναι αναγνωρίσιμο και εκφράζει αποτελεσματικά την προσωπικότητα της μάρκας, με βάση τα στοιχεία που έχουμε αντλήσει από την έρευνα.

Graphic System

Σχεδιάζουμε ένα σύστημα που εντάσσεται στην οπτική αφήγηση που έχουμε δημιουργήσει για το brand μας. Ο στόχος είναι να απεικονίζει σε όλες του τις εφαρμογές την ουσία και την ιστορία του brand και να το καθιστά οικείο στο κοινό που έχουμε επιλέξει.

Photography & Video

Όταν δημιουργούμε ένα brand, η εικόνα είναι κομβικής σημασίας για την  αποτύπωση του χαρακτήρα του. Το ύφος, το χρώμα, οι τοποθεσίες του οπτικού υλικού πρέπει να αντικατοπτρίζουν το brand. Συνεργαζόμαστε μαζί σας και προσφέρουμε λύσεις για εφαρμογή σε όλα τα μέσα επικοινωνίας. Για να το πετύχουμε αυτό, αναλαμβάνουμε τη δημιουργική διεύθυνση, διασφαλίζοντας τη συνοχή της μάρκας.

Illustration

Η χρήση πρωτότυπων εικονογραφήσεων ενισχύει την ταυτότητα του brand. Ενσωματώνεται στην αφήγηση της ιστορίας του απρόσκοπτα και πολλές φορές δίνει ένα εντελώς διαφορετικό ύφος στην επικοινωνία.

Spatial Design

Με τον όρο spatial design αναφερόμαστε στην μεταφορά της προσωπικότητας του brand στο φυσικό χώρο, εκεί που υπάρχει και συναναστρέφεται με το κοινό του. Ο σχεδιασμός ενός περιπτέρου για τη συμμετοχή σε μία έκθεση, το φυσικό κατάστημα του brand, η παρουσία του σε κάποιο event, η σήμανση, προσφέρουν στο κοινό μία ολοκληρωμένη εμπειρία.