Αποδίδοντας σχεδιαστικά τη χαρά και τη φιλικότητα ενός disruptor brand που αλλάζει τα δεδομένα στις επιχειρήσεις

VIVID VIBES

S & Team - Vivid Vibes

Η ιστορία

Η εταιρεία Vivid Vibes, ιδρύθηκε από το Βασίλη Βασιλειάδη το 2017. Πρόκειται για μια δημιουργική ομάδα που παρέχει συμβουλευτικές και εκπαιδευτικές λύσεις σε επιχειρήσεις για την ενδυνάμωση ομάδων και ατόμων, ενώ διαθέτει ένα ευρύ και διεθνές πελατολόγιο. Ο στόχος του, είναι να προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να ανακαλύπτουν το σκοπό τους, να θέτουν νέους στόχους και τελικά να «αλλάζουν» ριζικά την κουλτούρα τους, τον τρόπο σκέψης τους και τις πρακτικές τους προσφέροντας μια αυθεντική και ορθή εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες τους. Παράλληλα δημιουργούν ιδανικές συνθήκες συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων.
Η επιθυμία της ομάδας να επικοινωνήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο κοινό της τις αξίες και την αποτελεσματικότητά της, την οδήγησε στο γραφείο μας, ώστε να δούμε πρακτικά τι χρειάζεται να κάνουν για να πετύχουν το σκοπό τους.

Yπηρεσίες

Research, Brand Strategy, Τοποθέτηση Brand, Σχεδιασμός Λογοτύπου, Σχεδιασμός Εικονογραμμάτων, Δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας
S & Team -

Το λογότυπο και η εταιρική ταυτότητα

Για το σχεδιασμό του λογοτύπου, λάβαμε υπόψιν τις αξίες και την προσωπικότητα της μάρκας. Σύμφωνα με την κατεύθυνση που είχαμε ορίσει για το brand, θέλαμε να αναδείξουμε τον επαγγελματισμό, τη φιλικότητα και τη θετική «αύρα» της ομάδας της Vivid Vibes. Έτσι, δημιουργήσαμε ένα λογότυπο με πεζά γράμματα τονίζοντας το γράμμα ‘v’ με τρία χρώματα (πράσινο, κίτρινο και πορτοκαλί). Συγκεκριμένα, τα χρώματα που επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε, έχουν –σύμφωνα με την ψυχολογία των χρωμάτων- τις εξής σημασίες:
Πορτοκαλί: Αυτοπεποίθηση, φιλικότητα, επιτυχία, ενέργεια
Κίτρινο: Ζωηράδα, χαρά, ενέργεια, λάμψη
Πράσινο: Γαλήνη, φρεσκάδα, ισορροπία και ανάπτυξη
Επιπροσθέτως, στη λέξη ‘vibes’ το γράμμα ‘v’ αναγράφεται ως ‘>’, με σκοπό να δημιουργήσουμε ένα βέλος το οποίο σχετίζεται με την τάση της μάρκας να προχωράει μπροστά και να εξελίσσεται διαρκώς.
Το γράμμα ‘v’ απλώθηκε σε όλη την εταιρική ταυτότητα του brand, μέσω του σχεδιασμού των icons, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να δείξουμε ότι πρόκειται για μία μάρκα, η οποία «πηγαίνει παντού», προσαρμόζεται, αλλάζει τα δεδομένα, εξελίσσεται και αναζητά την εξέλιξη ακόμη και για το κοινό της.

S & Team -
S & Team -
S & Team -
S & Team -
S & Team -
S & Team -
S & Team -
S & Team -