Επανασχεδιασμός για την επικοινωνία της επιστημονικής γνώσης & φυσικότητας των προϊόντων Bee Naturalles

BEE NATURALLES

S & Team - Bee Naturalles

Η ιστορία

Η Bee Naturalles ιδρύθηκε από τον Γιώργο Αθανασιάδη και τη Χαρά Μαγγανά στην Εύβοια. Αντικείμενο η παραγωγή μίας πλούσιας σειράς προϊόντων που αποτελούν μείγματα ανεπεξέργαστων φυσικών πρώτων υλών, όπως βιολογικά προϊόντα μέλισσας, εκχυλίσματα βοτάνων και αιθέρια έλαια. Η φιλοσοφία της εταιρίας βασίζεται στο συνδυασμό της παράδοσης με την επιστήμη, κάνοντας με τον ηπιότερο τρόπο πράξη το μήνυμα ‘enclosing nature’ που συνοδεύει τη Bee Naturalles από την ίδρυσή της.  Όταν μας προσέγγισε η εταιρία λειτουργούσε ήδη τρία χρόνια, αλλά ο σχεδιασμός συσκευασίας προϊόντων και η εικόνα της δεν ήταν πλέον αντιπροσωπευτική και μας ζητήθηκε η επανατοποθέτηση της μάρκας ως ένα ‘φυσικό lab’ brand.

Yπηρεσίες

Research, Brand Strategy, Τοποθέτηση Brand, Σχεδιασμός Λογοτύπου, Δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας, Σήμανση, Συγγραφή Κειμένων, Σχεδιασμός Συσκευασίας, Φωτογράφιση, Σχεδιασμός εντύπου
S & Team - Σχεδιασμός συσκευασίας για καλλυντικά και τρόφιμα

Ο σχεδιασμός συσκευασιών

Ένα από τα ‘αδύναμα σημεία’ του σχεδιασμού της μέχρι πρότινος προϊοντικής ταυτότητας της Bee Naturalles ήταν ότι ο σχεδιασμός συσκευασίας προϊόντων, σε όλα τα προϊόντα, ανεξαρτήτως της χρήσης τους, είχαν την ίδια εικόνα, με συνέπεια να δημιουργείται οπτική σύγχυση. Στο πλαίσιο αυτό, προτάθηκε ο διαχωρισμός των προϊόντων σε τρεις βασικές κατηγορίες: καλλυντικά, θεραπευτικά και βρώσιμα αντίστοιχα. Προκειμένου να οπτικοποιηθεί αυτός ο διαχωρισμός και να γίνει αντιληπτός από το κοινό, δημιουργήσαμε τρία σήματα, με έμπνευση από το μήνυμα ‘enclosing nature’ της Bee Naturalles. Κάθε σήμα αποτελείται από το γράμμα ‘B’ – από τη λέξη ‘bee’ -, κάνοντας χρήση διαφορετικής γραμματοσειράς ανάλογα με την εκάστοτε κατηγορία, ενώ το γράμμα ‘N’, το οποίο συμβολίζει τη λέξη ‘nature’, τοποθετείται σε διαφορετικά σημεία γύρω από το ‘Β’ για να υπογραμμίσει περαιτέρω το διαχωρισμό των κατηγοριών. Οι θέσεις του ‘N’ δεν είναι τυχαίες, αντιθέτως τα ‘N’ κάθε κατηγορίας είναι τοποθετημένα σε τρεις πλευρές ενός νοητού εξάγωνου, ως αναφορά στα εξαγωνικά κελιά των κυψελών της μέλισσας. Κάθε κατηγορία επισημαίνεται επίσης από τα χρώματά της: σκούρο κόκκινο για τα καλλυντικά, μπλε-πράσινο για τα θεραπευτικά και πορτοκαλί για τα βρώσιμα αντίστοιχα. Πέρα από κάποιες πληροφορίες πάνω στις συσκευασίες που έχουν γραφτεί με το χρώμα κάθε κατηγορίας, το βασικό χρώμα που επικρατεί είναι το λευκό, υπογραμμίζοντας την ισορροπία μεταξύ της επιστημονικής προσέγγισης και αγνότητας των πρώτων υλών αντίστοιχα.
Διαβάστε επίσης το case study για το σχεδιασμό ιστοσελίδας της Bee Naturalles.

S & Team - Σχεδιασμός συσκευασίας για καλλυντικά και τρόφιμα
S & Team - Σχεδιασμός συσκευασίας για καλλυντικά και τρόφιμα
S & Team - Σχεδιασμός συσκευασίας για καλλυντικά και τρόφιμα
S & Team - Σχεδιασμός συσκευασίας για καλλυντικά και τρόφιμα
S & Team - Σχεδιασμός συσκευασίας για καλλυντικά και τρόφιμα
S & Team - Οπτική επικοινωνία για καλλυντικά και τρόφιμα
S & Team - Σχεδιασμός συσκευασίας για καλλυντικά και τρόφιμα
S & Team - Σχεδιασμός συσκευασίας για καλλυντικά και τρόφιμα
S & Team - Σχεδιασμός συσκευασίας για καλλυντικά και τρόφιμα

Testimonial

Τα παιδιά είναι φοβεροί επαγγελματίες, πολύ φιλικοί και εξαιρετικοί στη διαχείριση απαιτητικών project σαν αυτό της Bee Naturalles! Διαθέτουν τη φαντασία, την τεχνογνωσία και την ικανότητα να μεταφράζουν το άυλο concept ενός Brand σε εικόνα, λεκτικό και συσκευασία! Όλα τα παιδιά από την ομάδα της S&Team με τις εξειδικευμένες γνώσεις τους και την καθοδήγηση του Captain Βαγγέλη Σπηλιόπουλου πραγμάτωσαν ένα όραμα για μας. Ανέδειξαν το κρυμμένο δυναμικό του brand, εκμαιεύοντας το απόσταγμα της Bee Naturalles και υλοποιώντας το mottoμας «enclosing nature» με υπέροχο τρόπο!

Η αναγνωρισιμότητα του brand αυξήθηκε κατακόρυφα στα κανάλια επικοινωνίας και το κοινό στο οποίο επιθυμούσαμε να απευθυνθούμε, ενώ η νέα εταιρική ταυτότητα μαζί με τη νέα στρατηγική τοποθέτηση της μάρκας, οδήγησε σε αύξηση της προσέλκυσης πελατών, τοποθετώντας το brand σε ράφια και σε κανάλια διάθεσης, στα οποία προηγουμένως δεν υπήρχε καθόλου πρόσβαση. Η ανανεωμένη εικόνα επέφερε νέες κινήσεις στις επαφές και τις συνεργασίες του πελάτη, ενώ τα μετρήσημα αποτελέσματα δηλώνουν αύξηση της τοποθέτησης των προϊόντων έως και 60%. 

You, guys, rock the place!

Γιώργος Αθανασιάδης & Χαρά Μαγγανά | Founders, Bee Naturalles