Τους τελευταίους μήνες παρακολουθήσαμε στο γραφείο μας μία σειρά από Customer Experience workshops, καθοδηγούμενα από τον master στο είδος του, Βασίλη Βασιλειάδη (τον βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία). Στόχος των workshops ήταν να βελτιώσουμε τον τρόπο που συνεργαζόμαστε μαζί σας – τους πελάτες μας –, χρησιμοποιώντας μεθόδους όπως journey mappings* και customer experience personas*. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι μέσα από αυτή την μακριααά και κάποιες φορές επίπονη – ναι, πρέπει να το παραδεχτούμε – διαδικασία, αναθεωρήσαμε τον τρόπο που δουλεύουμε για να παράγουμε καλύτερα αποτελέσματα για εσάς. ‘Πώς;’ ενδεχομένως να αναρωτιέστε. Μα πολύ απλά, και παράλληλα όχι τόσο αυτονόητα, σχεδιάζοντας με επίκεντρο τους πελάτες σας, και με σκοπό να μεγαλώνουμε brands με συναισθηματική αξία για το κοινό σας.
Ευχαριστούμε Βασίλη. Να ξέρεις θα μας λείψουν αυτά τα 5ώρα workshops, άξιζαν μέχρι το τελευταίο λεπτό.
*Δυστυχώς, εδώ δεν υπάρχει αρκετός χώρος να εξηγήσουμε αυτές τις έννοιες. Τι θα λέγατε να τις συζητούσαμε με έναν καφέ στο γραφείο μας. Πώς τον πίνετε;