ΚΡΑΣΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Η ιστορία
Από το 1948, η οικογένεια Νικολάου ασχολείται με την παραγωγή διάφορων ποικιλιών κρασιού, ακολουθώντας πιστά μέχρι σήμερα, την οικογενειακή της κληρονομιά. Μετά από 72 έτη εμπειρίας και θέλοντας να επαναπροσδιοριστεί στην αγορά του κρασιού και να αναδείξει τις ποικιλίες και την ποιότητα των οίνων της, αποφάσισε να έρθει στο γραφείο μας, ώστε να συζητήσει το όραμά της και να ακούσει τις προτάσεις μας.
Yπηρεσίες
Το λογότυπο και η οπτική ταυτότητα
Ο επανασχεδιασμός του λογοτύπου και της εταιρικής ταυτότητας του οινοποιείου Νικολάου, ήταν απαραίτητη προϋπόθεση, ώστε να επικοινωνήσει τις αξίες της και την ποιότητα των προϊόντων της στο κοινό, πριν προχωρήσει ο σχεδιασμός ετικέτας κρασιού.
Σχεδιάσαμε ένα γραμμικό σήμα με το αρχικό γράμμα «Ν» από την επωνυμία «Νικολάου», το οποίο εμπνευστήκαμε από το πανόραμα των αμπελώνων. Χρησιμοποιήσαμε ένα μπρονζέ χρώμα, λόγω του χρώματος του εδάφους, αφού ο σκοπός μας ήταν να δημιουργήσουμε μία πιο «ελκυστική» εικόνα και να αναδείξουμε ένα ποιοτικό brand. Στη συνέχεια, προχωρήσαμε στο σχεδιασμό της οπτικής ταυτότητας του οινοποιείου παρέχοντας τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά την ιστορία του οινοποιείου και τις ποικιλίες των προϊόντων που διαθέτει, μέσα από μία καθαρή εικόνα.
Ο σχεδιασμός ετικέτας κρασιού
Για τα προϊόντα κρασιού, επανασχεδιάσαμε τις ετικέτες κάθε συσκευασίας, με βασικούς πυλώνες του σχεδιασμού μας την απλότητα και την καθαρότητα, ενώ επιδιώξαμε να δώσουμε μία πιο μοντέρνα αισθητική, ώστε να αναδείξουμε ένα ποιοτικό και πιο καθημερινό προϊόν. Επιπλέον, επιλέξαμε να «προσωποποιήσουμε» κάποια από τα προϊόντα μέσω των εικονογραφήσεων, για να υποστηρίξουμε τις ονομασίες που φέρουν.
Διαβάστε επίσης το case study για το σχεδιασμό ιστοσελίδας του Οινοποιείου Νικολάου.